سند ملکی جهت ضمانت دادگاه. تامین وثیقه جهت دادگاه.ضامن دادگاه.سند برای آزادی زندانی.اجاره وثیقه

 

  تامین وثیقه جهت دادگاه

تامین وثیقه جهت دادسرا

تامین وثیقه جهت ضمانت

تامین وثیقه جهت آزادی زندانی

گروه مشاوره پیشگامان با 10سال رزومه موفق

ادعا نمیکنیم اولین هستیم بلکه ثابت

میکنیم بهترین و مطمئن ترین هستیم

تامین وثیقه جهت دادگاه

تامین وثیقه جهت ضمانت

تامین وثیقه جهت آزادی متهم

تامین وثیقه جهت دادسرا

تامین وثیقه جهت آزادی زندانی

تامین وثیقه جهت دادگاه:نازلترین قیمت سند اجاره ای برای دادگاه ودادسراهای سراسر کشور با کارشناسان خبره و کارآزموده با 12 سال سابقه و رزومه کاری در امر اجاره سند و سند اجاره ای گروه مشاوره پیشگامان ایران این افتخار را دارد که خدمت گذار شما ملت عزیز و سروران گرامی باشد.

تامین وثیقه جهت دادگاه:برای دادگاه و دادسرا های سراسر کشور و همچنین تعزیرات حکومتی- سند برای رفع ممنوع الخروجی- سند جهت اداره ثبت اسناد و املاک سراسر کشور- سند اجاره ای جهت ضمانت خرید کالا و اعتبار دهی در شرکت های مختلف موجود میباشد.

سند ملکی جهت ضمانت دادگاه- دادسرا های کل کشور

سند ملکی جهت ضمانت دادگاه در:کرمان- بندر عباس- ساری- رشت- آمل- بابل- نوشهر- چالوس- انزلی- تنکابن- رامسر- قزوین- ابهر- خرمدره- زنجان- میانه- اردبیل- تبریز- خوی-  مرند- مراغه- ماکو- بازرگان- سلماس- نقده- ارومیه- سنندج- کرمانشاه- دیواندره- مهاباد- بناب- بیجار- کامیاران- سقز- بوکان- بانه- میاندوآب- مراغه- پاوه- جوانرود- ایلام- اسلام آباد غرب- بروجرد- ملایر- نهاوند- پلدختر- دزفول-اسلامشهر- رباط کریم- بهارستان- یزد - هرمزگان- چابهار- گیلانغرب-اسلام آباد- ایلام- مهران- برازجان- بروجن- شهرضا- هشترود- مرند- یزد- جلفا- میبد- اردکان- اردستان- نطنز- شاهین شهر- دهدشت- بهبهان - رامهرمز- چناران - قم-پارس آباد- پیله سوار- خلخال- پره سر-طالش- رامهرمز- امیدیه- کهنوج - الشتر- نورآباد- نورآباد ممسنی - کرج- کرمانشاه-قروه - تاکستان و دادگاها و دادسراهای کل کشور

سند ملکی جهت ضمانت دادسرا

سند برای آزادی زندانی

تامین وثیقه جهت  دادگاه

تامین وثیقه جهت دادسرا

تامین وثیقه جهت ضمانت

سند ملکی جهت آزادی زندانی

سند ملکی جهت ضمانت دادگاه

اجاره وثیقه برای رفع ممنوع الخروجی

اجاره وثیقه برای ثبت اسناد

اجاره وثیقه برای دادگاه:

سند ملکی جهت ضمانت دادگاه :تهران - کرج - اصفهان - کیش - قشم - رشت - تبریز - ارومیه - مشهد - اصفهان - قم - قزوین - زنجان - اردبیل - زاهدان - کرمان-لرستان-چناران-بابل-آمل و ....

مشاوره رایگان تا آخر کارحتی در صورتی که کار را به افراد دیگری سپرده اید

       رزومه سایت های دیگر را صادقانه از ما بخواهید

هدف این گروه رفع مشکل شماست و ما همه وسیله هستیم

 

 با کارشناسان ما تماس بگیرید:

 دفتر:

02155447520

 

 همراه:

09120935384

 

 

پیشگامان ایران در ارتباط باشید.

    

سند ملکی جهت ضمانت دادگاه:

در:کرمان - یزد - تهران - رشت - رامسر - قزوین - مشهد - زنجان - رامهرمز - ساوه - آمل - شهریار - تبریز - اردبیل - خلخال - اهواز - کیش - قشم - خرمشهر - اهواز - ارومیه - کرمانشاه - یاسوج - بندرعباس - شیراز - قزوین - اسلامشهر - رباط کریم -خرم آباد-لرستان-کرج -ورامین-اشتهارد-ملارد-ساری-مازندران-چناران-دیواندره-نورآباد و اجاره سند جهت دادگاها و دادسراهای کل کشور

  


تامین وثیقه جهت دادگاه:

کلیه ی مراحل کاردرسریعترین زمان ممکن و در حضور خانواده یا نماینده قانونی شان انجام خواهد شد  که بعضی از سایت ها با گفتن کلمه ی 48ساعته کار شما را انجام خواهیم داد سعی بر تشویش اذهان شما را دارند روند آزادی زندانی از زمان اخذ قرارداد تا زمان آزادی از 72ساعت بعضا تا 96ساعت بطول خواهد انجامید که از همینجا از شما خواهشمندیم صبر وشکیبایی بخرج داده و ما را در یاری رساندن برای رفع مشکل خودتان یاری کنید.این گروه مشاوره با کادری مجرب و مفید وکار آزموده این اطمینان را به شما میدهد که کار شما را بصورت کاملا قانونی و در اسرع وقت انجام دهد.                                                          

                                                                     

     هشدار:

متاسفانه عده ای سودجو و مبتدی با استفاده از نام این سایت و اعتبار این گروه مشاوره اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از خانواده های محترم زندانی میکنند که این گروه مشاوره هرگونه ارتباط با این دسته از کلاهبرداران و اخاذان که با استفاده از نام پیشگامان ایران و استفاده کامل از منابع وحتی عکس های این سایت را بشدت تکذیب کرده واز شما دوستان و سروران گرامی تقاضا مندیم در دام این شیادان وکلاهبردارن متقلب نیفتاده ودر صورت هرگونه سو استفاده این گروه مشاوره هیچ گونه مسئولیت در قبال لینک های مشابه نخواهد داشت.ساکن به ابتدا از محل کار و داشتن مکان ثابت افراد اطمینان حاصل نموده و سپس کار خود را به افراد با تجربه و کاردان بسپارید.

 تامین وثیقه جهت دادگاه:

متاسفانه اخیرا عده ای سودجو با سواستفاده ازاحساسات مردم وسواری گرفتن روی موج ایجاد شده دراثرسهل انگاری مردم فهیم کشورمان اقدام به کلاهبرداری از خانواده محترم زندانی می نمایند.روش آنان به این منوال است که باذکر قیمتهای خیلی نازل تر وکمتر ازنرخ معمول به کسانی که نیاز به وثیقه دارند در فرصت مناسب ازخانواده زندانی به بهانه های مختلف نظیر هزینه کارشناسی وامثالهم اخاذی نموده وتلفن خود را خاموش نموده متواری میشوند در صورتی که اکثر موارد سند ارائه شده توسط این شیادان هرگز به میزان وثیقه مورد نیازارزش نداشته(البته فرض براین است که سندملکی ارائه شده توسط این افراد جعلی نباشد)وخیلی زود دستشان رومیشود اما دیگردیر شده واین افراد دیگر در دسترس نیستند.پس شماخانواده محترم توجه داشته باشید که هرگزفریب قیمت پایین اعلام شده توسط این افراد رانخوریدوازاین افراد بخواهید تا به شما ادرس دهند تا شخصا به انجا مراجعه نمایید ونسبت به معتبر بودن یا عدم اعتبار مطالب اعلام شده توسط این افراد اطمینان حاصل نمایید.لازم به ذکر است از پرداخت هرگونه وجهی درمکانهای ناموجه نظیر منزل اجتناب نماید.

 

تامین وثیقه جهت دادگاه

تامین وثیقه جهت دادسرا

تامین وثیقه برای آزادی زندانی

تامین وثیقه جهت ضمانت دادگاه

تامین وثیقه جهت تعزیرات حکومتی

تامین وثیقه جهت کالای قاچاق

تامین وثیقه جهت آزادی متهم


 

 

 

آزادی متهم با قرار وثیقه و هشدارهایی در مورد آن

سند ملکی جهت ضمانت دادگاه:

 وقتی مشکلی به ‌وجود می‌آید و فردی به عنوان متهم راهی دادسرا می‌شود. قاضی می‌تواند برابر قانون و تا قبل از رسیدگی کامل به پرونده در برخی جرایم به جای آنکه متهم را بازداشت یا زندانی کند برای وی قرار وثیقه در نظر بگیرد که در واقع ضمانتی باشد برای اینکه متهم هر وقت لازم بود در دادسرا یا دادگاه حاضر خواهد شد و دسترسی به وی ممکن خواهد بود. این قرار را در نظام قضایی کشور «وثیقه» می‌نامند که این قرار تأمینی دارای مزایا و البته شرط‌هایی است.

 يك وكيل دادگستري وثيقه را در لغت «استوار»، «آنچه بدان اعتماد شود» و «محکم کاری» معنی می‌کند و به «حمايت» مي‌گويد: از وثيقه براي موارد مختلفي استفاده مي‌كنند؛ وثیقه ملکی، وثیقه نظام ‌وظیفه برای خروج مشمولان سربازی از کشور، وثیقه بانکی، وثیقه در حوادث رانندگی. معنای حقوقی وثیقه به‌عنوان تأمین کیفری نیز وجه مال یا دارایی غیرمنقولی است که در ازای شرطی نزد طرف قرارداد یا دادگاه سپرده می‌شود. اين موضوع در بند 4 از ماده 132 قانون آیین دادرسی کیفری ذكر شده است: «به منظور دسترسی به متهم و حضور به موقع وی در موارد لزوم و جلوگیری از فرار یا پنهان شدن یا تبانی با دیگری، قاضی مکلف است پس از تفهیم اتهام به وی یکی از قرارهای تامین کیفری را صادر کند». البته در ماده ۱۴۰ قانون آیین دادرسی کیفری نیز به این مورد پرداخته شده است. در نهایت برابر ماده 137، مرجع تحقیق، قرار قبولی وثیقه را صادر و با امضای آن از سوی شخص وثیقه‌گذار، متهم آزاد می‌شود یا اگر متهم به بازداشتگاه نرفته باشد از اعزام وی به بازداشتگاه خودداری خواهد شد.

 بنابراین این‌روزها اگر به هر دلیلی قدم در راهروهای دادسرا‌ و دادگاه‌های تهران بگذارید یا حتی از کنار برخی شعبه‌ها رد شوید با افرادی که عبارت «سند اجاره‌ای» را به هر شکل ممکن به گوشتان می‌رسانند یا آگهی‌هایی که «آزادی عزیزان در زندان با کمترین هزینه و در اسرع وقت» را مژده می‌دهند، برخورد می‌کنید. بعضی خود را نماینده یک موسسه حقوقی و قانونی با وکلای کارکشته می‌دانند، برخی از هدف انسانی خود می‌گویند و گروهی هم با شفافیت و صراحت هرگونه مجوز قانونی در این زمینه را رد می‌کنند و حتی گاهی برای اطمینان‌بخشی از فوت‌های کوزه‌گری خود پرده برمی‌دارند. اما تبلیغات این افراد و گروه‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و مدت‌هاست که سر از صفحات نیازمندی روزنامه‌های کثیرالانتشار و هزاران سایت و وبلاگ قانونی نیز درآورده ‌است که با یک جست‌و‌جوی ساده می‌توان به شماره‌های تماس فراوانی دست یافت. 

 اما تجربه مردم از مراجعه به این گروه‌ها به چه شکل است؟

 بررسی ها نشان می دهد بسیاری از افراد و خانواده ها، علارغم پرس و جوهایی که انجام می دهند در دام موسسات و شرکت های فریبکار افتاده و به آنها اطمینان می کنند. حتی در این میان افراد هوشیار و بسیار محتاطی یافت می شوند که تا قبل از آزادی عزیزانشان اقدام به پرداخت هزینه نمی کنند و آنرا موکول به بعد از آزادی می کنند. اما غافل از اینکه بعد از چند روز از آزادی متهم، تماسی از طرف دادگاه حاصل می شود که گویای مشکل دار بودن سند و از بین رفتن هزینه های پرداختی به این موسسات نا معتبر می شود. بنابراین فردی که نیاز به سند دارد نباید تحت‌تاثیر شرایط نامطلوب و اضطرار خود، عجله‌ای عمل کند، این فرد باید از واقعی و قانونی بودن سند و ارزش آن آگاهی یابد و پس از آن اقدام به پرداخت هزینه در این زمینه کند. 

 

  نکاتی در مورد قرار وثیقه:

قرار وثيقه به عنوان يكي از انواع قرارهاي تأمين كيفري مندرج در ماده 132 قانون آئين دادرسي دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب در امور كيفري مورد توجه قانونگذار قرار گرفته است. اين نوع قرار نسبت به قرارهاي ديگر كه تا‌كنون مورد بررسي قرار گرفته شديدتر است چراكه در هيچ يك از قرار‌هاي مزبور «مالي» در اختيار دادسرا قرار نمي‌گيرد اما در قرار وثيقه لزوماً در زمان صدور قرار قبولي بايد عين مال يا سند مالكيت آن در اختيار دادسرا قرار ‌گيرد. بنابراين قرار وثيقه مطمئن‌ترين قرار در ميان انواع قرارهاي موجود در قانون آئين دادرسي كيفري به شمار مي‌رود. تعيين ميزان مبلغ قرار وثيقه بر عهده مرجع قضايي است كه قرار وثيقه را صادر مي‌نمايد كه علي‌القاعده اين مبلغ حسب نوع جرم ارتكابي و شدت و ضعف آن همچنين بر اساس ميزان خسارت و شرايط موجود و وضعيت طرفين پرونده تعيين مي‌گردد. متهم بايد معادل مبلغ مزبور وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي يا مال منقول يا غير منقول معرفي نمايد.

. چه اموالي مي‌تواند به عنوان وثيقه قرار گيرد؟

 به استناد بند 4 ماده 132 قانون آئين دادرسي كيفري آنچه مي‌تواند از سوي متهم به عنوان وثيقه به مقام قضايي اعلام و معرفي گردد عبارت است از: وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي يا مال منقول و غير منقول چنانچه ملاحظه مي‌گردد، مقنن در اين ماده هر نوع مال داراي ارزشي را از مصاديق وثيقه دانسته و لذا محدوديت خاصي از اين جهت وجود ندارد. بنابراين متهم مي‌تواند وسيله نقليه خود را به عنوان يك مال منقول به عنوان وثيقه براي آزادي خويش معرفي نمايد كه در اين صورت بايد خود مال عيناً توقيف شود البته بايد توجه داشت كه در مورد اموال غير منقول مانند زمين و منزل، اخذ وثيقه از طريق بازداشت سند مالكيت محقق مي‌شود. تعيين ميزان مبلغ وثيقه بر عهده مرجع قضايي است كه قرار وثيقه را صادر مي‌نمايد كه علي القاعده اين مبلغ حسب نوع جرم ارتكابي و شدت و ضعف آن همچنين بر اساس ميزان خسارت و شرايط موجود و وضعيت طرفين پرونده تعيين مي‌گردد. متهم بايد معادل مبلغ مزبور وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي يا مال منقول يا غير‌منقول معرفي نمايد.

  •  چه كسي نوع وثيقه را تعيين مي‌نمايد، متهم يا مقام قضايي؟

 در مواردي ممكن است به عنوان مثال مقام قضايي قرار وثيقه نقدي صادر نمايد، سؤالي كه در اين خصوص مطرح مي‌شود اين است كه آيا متهم مي‌تواند به جاي وجه نقد مبادرت به معرفي مال منقول يا غير منقول به ارزش همان مبلغ را نمايد يا خير؟ ‌با عنايت به مستند قانوني قرار وثيقه كه به آن اشاره گرديد به نظر مي‌رسد معرفي نوع وثيقه از اختيارات متهم است و اوست كه اختيار دارد چه مالي را به عنوان وثيقه معرفي كند به عبارت ديگر مقام قضايي مجاز نيست قرار وثيقه از نوعي خاص را صادر كند و نوع وثيقه را محدود به يكي از اين مصاديق نمايد.

  •  فرايند صدور وثيقه تا آزادي متهم

 فرايند صدور قرار وثيقه در مراجع قضايي در دو مرحله صورت مي‌گيرد، در مرحله اول مقام قضايي قرار وثيقه را صادر مي‌نمايد و به اين ترتيب به متهم ابلاغ مي‌شود كه چنانچه وثيقه‌اي براي آزادي خود دارد معرفي نمايد تا اقدامات لازم انجام پذيرد. در صورت معرفي وثيقه از سوي خود متهم يا هر شخص ثالثي اگر وثيقه وجه نقد باشد، بايد در حساب سپرده دادگستري توديع شود؛ چنانچه مال منقول باشد، به نحو مناسب توقيف گردد و اگر مال غير منقول است، سند آن مال از طريق اداره ثبت اسناد و املاك بازداشت شود. در مورد مال منقول و غيرمنقول مقام قضايي از كارشناس براي ارزيابي مال معرفي شده استعلام مي‌نمايد و در صورتي آن را مي‌پذيرد كه ارزش مال معرفي شده به ميزان مبلغ وثيقه يا بيشتر از آن باشد. به نظر مي‌رسد زماني كه كارشناس يا اداره ثبت اسناد اعلام مي‌دارد ملك ارزش لازم را ندارد، جاي اعتراض نخواهد بود. نكته‌اي كه بايد به آن توجه داشت اين است كه ممكن است فرايند بازداشت سند يا توقيف مال يا ارزيابي مال معرفي شده چند روز به طول ‌انجامد كه در اين مدت علي القاعده تا زمان بازداشت سند يا توقيف مال متهم به لحاظ عجز از معرفي وثيقه در بازداشت خواهد بود. در هر صورت پس از معرفي وثيقه و داشتن شرايط قانوني مقام قضايي قرار قبولي وثيقه را صادر مي‌نمايد و در اين موقع متهم بايد آزاد گردد.

  •  ضبط وثيقه در صورت عدم حضور متهم

 نكته‌اي كه در خصوص وثيقه‌گذار بايد دانست اين است كه وثيقه‌گذار ممكن است خود متهم باشد يا شخص ثالثي باشد در هر صورت چنانچه وثيقه‌گذار خود متهم باشد و در موقعي كه حضور او لازم بوده، بدون عذر موجه حاضر نشود، وثيقه به دستور مقام قضايي ضبط خواهد شد و در صورتي كه وثيقه‌گذار شخص ثالث باشد به وثيقه‌گذار اخطار مي‌شود كه ظرف ۲۰ روز متهم را تسليم كند. در صورت عجز وثيقه‌گذار از حاضر نمودن متهم نزد مقام قضايي بدون عذر موجه، به دستور مقام قضايي وثيقه ضبط خواهد شد. البته بديهي است كه ارزش مال مورد وثيقه در مواردي ممكن است بيشتر از مبلغ تعيين شده در قرار وثيقه باشد كه در اين صورت مبلغ مازاد بر وجه مقرر در قرار وثيقه، پس از كسر هزينه‌هاي ضروري مربوط به اجراي دستور، به وثيقه‏ گذار مسترد مي‌شود.

نامین وثیقه جهت دادگاه:

اجاره سند برای آزادی زندانی و سند برای آزادی زندانی در کلیه شهرهای کشور اعم از تهران. قم. قزوین. یزد. خرم آباد موجود است این گروه مشاوره با 10سال سابقه ی کاری وکارشناسان با تجربه در خدمت شما عزیزان و سروران گرامی میباشد واین گروه مشاوره با اسناد معتبر و کارشناسی شده در کمترین زمان ممکن سند اجاره ای یا وثیقه ی اجاره ای را به شما سروران گرامی ارایه می‌دهد سند اجاره ای از 100میلیون تا 20میلیارد موجود میباشد از شما عزیزان گرامی تقاضا مندیم که گول قیمت پایین اجاره سند را نخورید هر کاری نسبت به خودش عرف وقیمت دارد که بعضا بعضی افراد با دادن قیمت پایین برای اجاره وثیقه سعی بر این دارند که مبلغی پول گرفته و متواری شوند.

تامین وثیقه جهت دادگاه:

 سند ملکی جهت دادگاه و دادسرا و محاکم تجدید نظر استان‌ها و شوراهای حل اختلاف دادگاه‌های انقلاب و ویژه روحانیت کلیه ی شهرستانهای کشور موجود است.قیمت اجاره سند را از ما بخواهید گروه مشاوره پیشگامان ایران با 10 سال سابقه ی کار موفق در کنار شما عزیزان میباشد.

تامین وثیقه برای دادگاه و ودادسرا توسط گروه مشاوران پیشگامان ایران در کوتاهترین زمان انجام میشود.

 

تامین وثیقه جهت دادگاه:

آخرین قیمت سند اجاره ای برای آزادی زندانی را از ما بگیرید.گروه مشاوره پیشگامان ایران با 12سال سابقه کاری ورزومه ی موفق درکنار مشاورین مجرب در امر اجاره سند و اجاره فیش حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در خصوص سند اجاره ای می باشد.وثیقه اجاره ای یا اجاره وثیقه در کوتاهترین زمان ممکن در این گروه مشاوره انجام میگیرد.بعضا برخی سایت های تازه با پایینتر دادن قیمت اجاره سند سعی  بر انجام دادن کاری دارند ولی با توجه به بی تجربه بودن وBMTبودن این افراد ممکن است مشکل برای شما عزیزان و سروران گرامی ایجاد شود شاید این افراد نخواهند برای شما مشکلی درست بکنند ولی با توجه به بی تجربگی این افراد دردام کلاهبردان وشیادان دیگری خواهید افتاد.

 

 

 سند ملکی جهت ضمانت دادگاه:

تامین وثیقه جهت دادگاه برای آزادی زندانی را از ما بخواهید.تامین وثیقه جهت دادگاه و سند اجاره ای در کوتاهترین زمان ممکن را از ما بخواهید.گروه مشاوره پیشگامان ایران با 12سال سابقه کاری ورزومه ی موفق درکنار مشاورین مجرب در امر اجاره سند و اجاره فیش حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در خصوص سند اجاره ای می باشد.وثیقه اجاره ای یا اجاره وثیقه در کوتاهترین زمان ممکن در این گروه مشاوره انجام میگیرد.بعضا برخی سایت های تازه با پایینتر دادن قیمت اجاره سند سعی  بر انجام دادن کاری دارند ولی با توجه به بی تجربه بودن وBMTبودن این افراد ممکن است مشکل برای شما عزیزان و سروران گرامی ایجاد شود شاید این افراد نخواهند برای شما مشکلی درست بکنند ولی با توجه به بی تجربگی این افراد در با دست این افراد دردام کلاهبردان وشیادان دیگری خواهید افتاد.

سند ملکی جهت ضمانت دادگاه:

تامین وثیقه جهت دادگاه  ودادسرایاسندبرای زندانی کلیه مراحل کار یعنی ازابتداگرفتن نامه نیابت تاانتهای کار یعنی پاکت آزادی زندانی معمولا و عرفا بین48تا72ساعت کاری بطول می انجامدکه کارشناسان ماهمواره باشماوهمراه شما بوده ودرطول این مدت از شما خانواده گرامی که سندبرای آزادی زندانی از ما درخواست نموده اند خواستاریم شکیبا باشیدوصبوری خودراحفظ کنیدکه مراحل قانونی کارسنداجاره ای شما جهت آزادی زندانی طبق عرف ودرراستای قانون انجام شودومااین آمادگی راداریم که کل مراحل کاردرحضورخانواده محترم زندانی انجام بگیرد.

 

 

 


سند ملکی جهت ضمانت دادگاه:

در کرمان - بندرعباس - یزد - اسلامشهر - رباط کریم - یزد - مشهد - اصفهان - شیراز - قم - بروجرد - همدان - اراک - آمل - بابل - ساری - رشت - بوشهر - تبریز - ارومیه - مشهد - قزوین - آبیک - تاکستان - ساوه - زنجان - مرند - خوی - نهاوند - خرم آباد - گرگان - کرمانشاه - پاوه - سنندج - قروه- شهریار- مشهد- استهبان- ورامین- نسیم شهر- بهارستان- پرند- ماهدشت - بوئین زهرا - یزد - اشتهارد - فامنین - اسدآباد - هرمزگان- قم- آمل- بابل-بابلسر- ساری- تاکستان و  دادگاه های سراسر کشور

تامین وثیقه جهت دادگاه:

سندملکی جهت ضمانت دادگاه. ضامن دادگاه. اجاره وثیقه. سند ملکی جهت ضمانت دادگاه. ضمانت جهت دادگاه. سندجهت دادگاه. سندجهت تعزیرات. سند برای تعزیرات. سندجهت تعزیرات حکومتی. فیش حقوقی برای دادگاه. سند جهت ضمانت. سنداجاره ای. فیش حقوقی برای دادسرا. فیش حقوقی. اجاره سند جهت آزادی زندانی. فیش حقوقی وکفالت جهت دادسرا. فیش حقوقی جهت دادگاه. سندبرای دادگاه- دادسرا. تامین وثیقه- ضامن. اجاره سند. اجاره سند جهت دادگاه. نیاز به وثیقه و ضامن. نیاز به وثیقه. سند ملکی جهت دادگاه. اجاره سند ملکی جهت دادگاه. ضامن دادگاه. سند اجاره ای.تامین وثیقه برای دادسرا

 

تامین وثیقه جهت دادگاه:

اجاره وثیقه و سند برای آزادی زندانی در کل دادگاه ها ودادسراها وهمچنین داداگاههای تجدید نظر سراسر کشور اعم از استانهای آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز ، ایلام ، بوشهر ، تهران ،چهار محال بختیاری ،خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ،قزوین ، قم ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویر احمد ، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان و یزد سند اجاره ای موجود میباشد.

گروه مشاوره پیشگامان ایران افتخار دارد با 12 سال سابقه و رزومه موفق و مفیددر امر اجاره  سند و سند اجاره ای با کادری مجرب و دارای رزومه مشخص میباشد که در امر زندانیان مالی و غیره که در امر تودیع وثیقه با کمبود سند مواجه هستند شما را یاری میکند تا با تودیع وثیقه در دادگاه ها و داسراهای محترم استانهای بالا به صورت موقت از زندان آزاد شده و مشکل خود را حل نمایند  نیز سند مارا آزاد نمایند همچنین شایان ذکر است تجربه به ما نشان داده برخی از خانواده های محترم به خاطر اضطراب و استرس از گرفتاری شخص مورد نظرشان و بخاطر اینکه سریعتر زندانی خود را آزاد نمایند یا بر اثر سهل انگاری یا حتی بخاطر چرب زبانی افرادی که در جلوی درب دادسرا و حتی معرفی از اطراف دادسرا ها اقدام به تهیه سند اجاره ای میکنند و اکثرا در دام شیادان و کلاهبردانی میفتند که نه تنها مشکلی از آنها حل نخواهد شد بلکه مشکلی بر گذشته نیز اضافه خواهد شد و افراد با گرفتن نامه ی نیابت و گرفتن هزینه هایی نظیر کارشناسی و پیش پرداخت اجاره وثیقه از آنها کلاهبرداری کرده و متواری می شوند و حتی نامه ی نیابت را برنمی گردانند و خانواده ها در گیر مشکلات دیگری میشوند.

 

وثیقه اجاره ای:

سند اجاره ای برای دادگاه- زندانی-دادسراوشوراهای سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و با تجربه ترین کارشناسان وکاردانان ازابتدای کار تا انتهای کاردرکنار شما عزیزان محترم می باشد نازلترین قیمت سند اجاره ای و یا سند برای زندانی را از ما بخواهید هر ارزانی بی دلیل نیست . 

 

اجاره وثیقه برای  کل استان های کشور:

سند اجاره ای درتهران/ سند اجاره ای در قم/ سند اجاره ای در قزوین/ سند اجاره ای در لرستان/ سند اجاره ای در خرم آباد/ سند اجاره ای در الشتر/ سند اجاره ای کوهدشت/ سند اجاره ای در بروجرد/ سند اجاره ای در الیگودرز/ سند اجاره ای در دورود/ سند اجاره ای نور آباد/ سند اجاره ای در ازنا/ سند اجاره ای در اصفهان/ سند اجاره ای در خمینی شهر/ سند اجاره ای نطنز/ سند اجاره ای در اردستان/ سند اجاره ای در فولادشهر/ سند اجاره ای کاشان/ سند اجاره ای در شهرضا/ سند اجاره ای در شاهین شهر/ سند اجاره ای در نجف آباد/ سند اجاره ای برای زندانی در یزد/ سند اجاره ای برای زندانی در آبیک/ سند اجاره ای برای زندانی در اسلامشهر/ سند اجاره ای برای زندانی در گلستان/ سند اجاره ای برای زندانی در بهارستان/ سند اجاره ای برای زندانی در گرگان/ سند اجاره ای برای زندانی در گنبد کاووس/ سند اجاره ای برای زندانی در آق قلا/ سند اجاره ای برای زندانی در بندر ترکمن/ سند اجاره ای برای زندانی در بندر گز/ سنداجاره ای برای زندانی در آمل/ سند اجاره ای برای زندانی در بابل/ سند اجاره ای برای زندانی در بابلسر/ سنداجاره ای برای زندانی در قائمشهر/ سند اجاره ای برای زندانی در ساری/ سند اجاره ای برای زندانی در چالوس/ سند اجاره ای برای زندانی در نور/ سند اجاره ای برای زندانی در عباس آباد/ سند اجاره ای برای زندانی در تنکابن/ سند اجاره ای برای زندانی در مرزن آباد/ سند اجاره ای در فلاورجان/ سند اجاره برای زندانی در کرج/ سند اجاره ای برای زندانی نظرآباد/ سند اجاره ای برای زندانی در هشتگرد/ سند اجاره ای برای زندانی در طالقان/ سند اجاره ای برای زندانی در برغان/ سند اجاره ای برای زندانی در شهریار/ سند اجاره ای برای زندانی در شهر قدس/ سند اجاره ای برای زندانی در ماهدشت/ سند اجاره ای برای زندانی در صفادشت/ سند اجاره ای برای زندانی در تاکستان/ سند اجاره ای در الوند/ سند اجاره ای در بویین زهرا/ سند اجاره ای در آوج/ سند اجاره ای برای زندانی در کوهین/ سند اجاره ای برای زندانی در زنجان/ سند اجاره ای برای زندانی در ابهر/ سند اجاره ای برای زندانی در خرمدره/ سند اجاره ای برای زندانی در طارم/ سند اجاره ای در سلطانیه/ سند اجاره ای برای زندانی در خدابنده/ سند اجاره ای برای زندانی در ماهنشان/ سند اجاره ای برای زندانی در ایجرود/ سند اجاره ای در اراک/ سند اجاره ای برای زندانی در ساوه/ سند اجاره ای در خمین/ سند اجاره ای در محلات/ سنداجاره ای برای زندانی در شازند/ سند اجاره ای برای زندانی در تفرش/ سند اجاره ای برای زندانی در کمیجان/ سند اجاره ای برای زندانی در آشتیان/ سند اجاره ای در خنداب/ سند اجاره ای برای زندانی در زرندیه/ سند اجاره ای برای زندانی در فراهان/ سند اجاره ای برای زندانی در دلیجان/ سند اجاره ای برای زندانی در میلاجرد/ سند اجاره ای در سلفچگان/ سند اجاره ای در پلدختر/ سند اجاره ای برای زندانی در رومشکان/ سند اجاره ای در چگنی/ سند اجاره ای در دلفان/ سند اجاره ای در چالانچولان/ سند اجاره ای در همدان/ سند اجاره ای در ملایر/ سند اجاره ای در نهاوند/ سند اجاره ای برای زندانی تویسرکان/ سند اجاره ای برای زندانی در اسد آباد/ سنداجاره ای برای زندانی در کبودر آهنگ/ سند اجاره ای برای زندانی در بهار/ سند اجاره ای برای زندانی در قروه درجزین/ سند اجاره ای برای زندانی در جورقان/ سند اجاره ای برای زندانی در گیان/ سند اجاره ای برای زندانی در فیروزان/ سند اجاره ای برای زندانی در قهاوند/ سند اجاره ای برای زندانی در آق گل/ سند اجاره ای در استانهای آذربایجان غربی و شرقی/ سند اجاره ای برای زندانی در تبریز/ سند اجاره ای در هشترود/ سند اجاره ای برای زندانی در اهر/ سند اجاره ای برای زندانی در بناب/ سند اجاره ای در ملکان/ سند اجاره اس برای زندانی در ملکان/ سند اجاره ای در بهار/ سند اجاره ای برای زندانی در خوی/ سند اجاره ای برای زندانی در مرند/ سند اجاره ای برای زندانی در شوط/ سند اجاره ای برای زندانی در چایپاره/ سند اجاره ای در چالدران/ سند اجاره ای برای زندانی در ماکو/ سند اجاره ای برای زندانی در بازرگان/ سند اجاره ای برای زندانی در هادی شهر/ سند اجاره ای برای زندانی در نوردوز/ سند اجاره ای برای زندانی در سلماس/ سند اجاره ای برای زندانی در ارومیه/ سند احاره ای برای زندانی در مهاباد/ سند اجاره ای برای زندانی در سقز/ سند اجاره ای برای زندانی بانه/ سند اجاره ای در کرمان/ سند اجاره ای برای زندانی در سیرجان/ سند اجاره ای برای زندانی در رفسنجان/ سند اجاره ای برای زندانی در جیرفت/ سند اجاره ای برای زندانی در بم/ سند اجاره ای در زرند/ سند اجاره ای در یزد/سند اجاره ای در اردستان/ سند اجاره ای در اردکان/ سند اجاره ای در میبد/ سند اجاره ای در بندر عباس/ سند اجاره ی در میناب/ سند اجاره ای در حاجی آباد/ سند اجاره ای در قشم/ سند اجاره ای در بندر خمیر/ سند اجاره ای در کیش/ سند اجاره ای در بندر لنگه/ سند اجاره ای در بندر دیلم/ سند اجاره ای در عسلویه/ سند اجاره ای برای زندانی در بوشهر/ سند اجاره ای در یاسوج/ سند اجاره ای در گچساران/ سند اجاره ای برای زندانی در دهدشت/ سند اجاره ای برای زندانی در بهبهان/ سند اجاره ای برای زندانی در رامهرمز/ سند اجاره ای در اهواز/ سند اجاره ای در شوش/ سند اجاره ای در شوشتر/ سند اجاره ای در گتوند/ سند اجاره ای در دزفول/ سند اجاره ای اندیمشک/ سند اجاره ای در بندر امام خمینی/ سند اجاره ای در هویزه/ سند اجاره ای در دشت آزادگان/ سند اجاره ای در خرمشهر/ سند اجاره ای در آبادان/ سند اجاره ای در باوی/ سند اجاره ای در ماهشهر/ سند اجاره ای در شادگان/ سند اجاره ای در هندیجان/ سند اجاره ای در رامشیر/ سند اجاره ای در امیدیه/ سند اجاره ای در هفتکل/ سند اجاره ای در مسجد سلیمان/ سند اجاره ای در اندیکا/ سند اجاره ای در لالیکا/ سند اجاره ای در سوسنگرد/ سند اجاره ای در شیبان/ سند اجاره ای در باغملک/ سند اجاره ای در چمران/ سند اجاره ای در حمیدیه/ سند اجاره ای در ویس/ سند اجاره ای در ملا ثانی/ سند اجاره ای در قلعه تل/ سند اجاره ای صفی آباد/ سند اجاره ای در اروند کنار/ سند اجاره ای سردشت/ سند اجاره ای در ایلام/ سند اجاره ای در دهلران/ سند اجاره ای برای زندانی درمهران/ سند اجاره ای برای زندانی در دره شهر/ تامین وثیقه جهت دادگاه در بندر گز/ سند اجاره ای در چهاردانگه/ سند اجاره ای برای زندانی در اسفراین/ سند اجاره ای در ملارد/ سند اجاره ای در صفادشت

 


 

 

منبع:

  • جوان آنلاین
  • پایگاه خبری آفتاب
  • باشگاه خبرنگاران جوان
  • نویسنده




:: برچسب‌ها: سندملکی جهت ضمانت دادگاه , ضامن دادگاه , اجاره وثیقه , سند برای زندانی , ضمانت جهت دادگاه , سندجهت دادگاه , سندتعزیرات , تامین وثیقه جهت دادگاه , سند جهت ضمانت , سنداجاره ای , سند اجاره برای آزادی زندانی , اجاره سند جهت آزادی زندانی , فیش حقوقی جهت دادگاه , سندبرای دادگاه , قیمت اجاره سند , اجاره سند , اجاره سند جهت دادگاه , سند برای آزدی زندانی , سند ملکی جهت دادگاه , جهت دادگاه , برای دادگاه , اجاره فیش حقوقی ,
:: بازدید از این مطلب : 1669
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: